La UMH premia la participació dels estudiants en les enquestes de Qualitat de la Docència i els Serveis

General, Noticias

31 d'octubre 2012

El vicerector adjunt de Responsabilitat Social i Desenvolupament Estratègic de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Sergio Hernández Sánchez, ha lliurat aquest matí els premis als guanyadors del sorteig realitzat entre els estudiants que van contestar l’enquesta d’opinió sobre la Qualitat de la Docència i els Serveis de la UMH. A l’acte ha assistit, també, la vicedelegada d’Estudiants de la Universitat, Ángeles Mas Fenoll.

En concret, s’han lliurat 5 tablets, 2 impressores, aportades per Consultors Informàtics Orts Torres, S.L.O i 4 targetes d’iTunes. Els premis es van sortejar entre tots els estudiants que van contestar als test durant el curs 2011-2012.

Amb aquests regals, la UMH premia la participació dels alumnes en els sondejos que es realitzen anualment en totes les assignatures. La UMH realitza aquest estudi d’opinió des de 1998 per a conèixer la percepció dels alumnes i tenir informació per a millorar.

Els guanyadors de les tablets han sigut:

Alfonso José Chazarra Pérez, Arturo Bertomeu Motos, Laura García-Espanya Soriano, Nuria Tello Alcaraz i Ivan Alejandro Ortiz Rodríguez.

Els agraciats amb una impressora són:

Vicente Illescas Hernández i Laila Lahman Bennani.

Les targetes d’iTunes han sigut para:

Irene Aznar Mora, Juan Antonio Rincón Martos Rubén Galán Hernández i Rubén Galindo Davo.

Es recorda a tots els agraciats que tenen de termini fins al 30/11/2012 per a arreplegar el seu premi, en el cas que no ho feren es dirà als estudiants de la llista de reserva en l’ordre en el qual van resultar agraciats.